fiaina

Alla inlägg under september 2010

Av Fia och Elina - 27 september 2010 16:13

Veckans Sötnos!

 

   

 

Blir Sebastian Krantz ! 

 

Ni som känner igen han, varit med i Talang och nu i Idol .. Kommentera och tyck till! 

 

Söt, ung och talangfull pojke!   

 

// kramisar Elina ! <3   

Av Fia och Elina - 27 september 2010 15:54

Jag diggar

 

1. Glada frisyrer, Jag själv blir på strålande humör om jag ser någon person som har en annorlunda rolig frisyr. Det livar upp hela vardagen.

2. Färgglada tröjor. En färgstark tröja kan göra allt roligare. När jag själv har en förgglad tröja på mig så känner jag mig mycket finare och fräschare.

3. Du har säkert en tröja som har blivit gammal och omodern, med ett skärp eller så syr du på några knappar. Då blir tröjan som ny igen.

 

Jag dissar

 

1. När man BARA ska borsta tänderna och råkar spilla tandkräm på sin tröja.

2. Man ser det inte själv men alla andra ser det när man har hål i tightsen usch så pinsamt.

3.Du går till skolan och inser att du har köpt likadan tröja som din killklasskompis hmm vem köpte på fel avdelning??

 

/ Fia<33

Av Fia och Elina - 26 september 2010 11:57


// Fia!<3

Av Fia och Elina - 26 september 2010 11:36

Outfit idag :) tunika gina ticot o byxa vet jag ej klippte lite i de innan.


  Smink idag:

Rough

Maskara

blå penna och rött läppglans. stora favoriter!/ josefine

Av Fia och Elina - 26 september 2010 11:26

  ¨


Dagens outfit! Tråkig och avslappnad! :D <3 // Elina !

Av Fia och Elina - 26 september 2010 11:09

Hej tänkte lägga in kläderna från jag handla igår och lite bra nagellack? :D <3



Ett graffiti nagellack och ett vanligt silver, Har fått dom så vet nt vad dom kostar :P

  

Snygg ljusrosa kollgetröja! Från Gina Tricot 199:-

  

Svarta byxleggins från B. young för 199:- ungefär?

 

Dagen bästa fynd! Söt blus från Vero Moda för ungefär 160 :-


Det var allt! // Kram Elina             

Av Fia och Elina - 25 september 2010 15:16

 

Dagens avslappnade outfit.! 

Av Fia och Elina - 25 september 2010 15:08

  


1. Har en jättefin glans, glittrar jättefint och kladdar inte.

2. Fina färger själv använder jag inte ögonskugga men de här sorterna älskar jag!

3. Maybelines maskar har en stark svart färg men ögonfransarna blir ihopa liksom. sådär. men isadoras är jätte bra

4. 2 stora favoriter jag använder varje dag. foundationen är lätt att använda och kladdar inte.

5. kitt från oriflame älskar maskaran jättemycker . en liten borste och är lätt att ta ändån in från ögat och ut. Pennan är också bra den kladdar inte och är lätt att ta på.

6. Läppstiftet är jättefint. läppglanset är inte så bra de bara KLADDAR !


/ Josefin :D

Presentation


Titta och Följ!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards